הטמעה

הטמעה קלה ומהירה

היכולת להגיב במהירות לצרכים המשתנים, מתורגת מזמן לערך – כמה זמן עובר מרגע הגדרת דרישות מהמערכת ועד למימוש ההחזר על ההשקעה

הטמעה מהירה מתאפשרת הודות לפלטפורמה גמישה ומבוססת כללים של Made4net, הבנויה על טכנולוגית מייקרוסופט וארכיטקטורה מבוססת שירות. בנוסף ,קיצור הזמן והפיכתו לערך מתאפשר הודות ל:

מקצרים את משך זמן ההטמעה
מ- 9-12 חודשים
ל- 5 חודשים בלבד ואף פחות!

ל Made4net היסטוריה מרשימה של הטמעות מוצלחות ,מחברות בעלות אתר בודד ועד לארגונים רב-לאומיים עצומים עם מאות אתרים.

 עם כל לקוח, המתודולוגיה שלנו זהה: הבנת הדרישות העסקיות באמצעות מתודולוגיה תהליכית, תכנון יסודי, הדרכה מקיפה וניהול נכון של הפרויקט.

הגישה התלת-שלבית שלנו כוללת:

מה ההחזר על השקעה שלכם?

מחשבון ה ROI שלנו יעזור לכם להעריך את העלייה המשוערכת בתפוקה, צמצום ההסתברות לטעויות והחיסכון בהוצאות הדרכה הצפויות העקבות שימוש המערכת ניהול רצפת מחסן של Made4Net

שירותי ייעוץ

חושפים הזדמנויות

תהליכי הלוגיסטיקה הופכים למורכבים, התמודדות עם מחסור בכוח אדם איכותי,
מניעת חוסרי מלאי חבויים ,תכנון קווי הפצה וניהול אישור האספקה, הם קרב יומיומי בלתי פוסק.

אנו מזהים עבורכם הזדמנויות מתוך מגוון התהליכים, המערכות והציוד הקיימים היום. מסייעים  להתגבר על אתגרי שרשרת האספקה שלכם והופכים אותה ליעילה יותר, עוזרים לכם לשפר את היכולת התפעולית ומייעצים לכם במישור הטכנולוגי וההנדסי.

צרו קשר ותנו לנו לעזור לשפר
את שרשרת האספקה שלכם

שירות לקוחות

תשומת לב ותמיכה אישית

שירות לקוחות נגיש וקשוב

כשמדובר בשירות, לחברה בסדר גודל של מייד4נט , קל יותר לתת שירות אישי, זריז ומתואם לצרכי הלקוח. 

עבורנו, כל לקוח – מהקטן ועד לגדול – הוא עולם ומלואו , אנחנו נעשה מעל ומעבר כדי להצעיד אתכם קדימה ובקצב המתאים לכם.

מרכזי תמיכה גלובליים

לקוחות Made4net פרוסים ב 30 מדינות ומותאמים ל 20 שפות. 

אנחנו ערוכים לתמוך בכם, בכל מקום בארץ בעולם.

תמיכה מרחוק או אצלכם בחברה

Made4net מספקת שירותי תמיכה טכנית אצלכם באתר או מרחוק, בהתאם לצרכים שלכם.

 כשניתן, אנו מתחברים מרחוק באופן מאובטח למערכת שלכם כדי לחקור, לאבחן ולפתור תקלות או לבצע עדכונים במערכת, ביסודיות, ביעילות ובמהירות.

חוויית לקוח

שירות הלקוחות של Made4net מעניק תמיכה 24/7 ומבטיח לתת מענה מהיר ומדויק .

ציטוטי לקוחות

הדרכה

משתמש מודרך
מגיע לתוצאות טובות יותר

תכניות ותוכן הדרכה יעודי , מכשירים את המשתמשים שלכם לתפעל את המערכת בלי לבזבז זמן יקר.

המפתח להצלחת פתרונות חדשים הוא הטמעה מלאה ונכונה של המערכות בארגון, כך שמשתמשי הקצה ידעו לנצל את מירב האפשרויות הגלומות בהן.

Made4net דואגת לתת לכם הדרכה מקיפה ומעמיקה כדי שתפיקו את המקסימום מהמערכת, לאורך כל שרשרת האספקה.

הדרכה מותאמת לצרכים המיוחדים שלכם

אנו בונים את תוכנית ההדרכה שלכם כך שתתאים בדיוק לצרכים הארגונים, לתהליכים הקיימים בארגון ולמגוון המשתמשים- כל אחד בהתאם לתחום האחריות שלו.

תוכניות ותוכן ההדרכה שלנו, בנויים לפי סוגי העובדים ותפקידיהם.

 התוכניות מקיפות את השימוש היומי במערכת ונוגעות בתרחישים שונים אפשריים לפי סוג המשתמש. 

אנחנו מתחילים בהדרכה מראשית הפרויקט ולכל אורכו, כדי שהמשתמשים שלכם יוכלו לבצע את עבודתם מהיום הראשון ולהתמודד עם בעיות שונות שעולות עם הזמן.

הרחבה

שלב עליה לאוויר,
הוא רק ההתחלה

תהליך ההטמעה בארגון היא אבן דרך ראשונה, קריטית ביותר והיא הדרך למהפך בניהול שרשרת האספקה שלכם. אבל,זה לא נגמר כאן!

העסק שלכם משתנה ללא הרף, הצוות שלנו נמצא כאן תמיד כדי לדאוג שתוכלו להתאים את ניהול שרשרת האספקה להזדמנויות העסקיות שבפניכם, כגון : הרחבה לאתרים נוספים, הוספת פעילות חדשה, שיפורים, ניתוח נתונים, אינטגרציות חדשות ועוד…

חדשות ומידע

בלוג

ERP לעומת: WMS

באיזו תוכנה להשתמש עבור תפעול יעיל של ניהול משימות המחסן/מרלו"ג ושרשרת האספקה? בחירת התוכנה הנכונה עבור פעולות שרשרת האספקה שלך יכולה להיות משימה מאתגרת במיוחד,

קרא עוד »

בואו נדבר...

נשמח לשוחח איתכם על שיפור ויעול שרשרת האספקה שלכם
דילוג לתוכן